Alita

Hei og god søndag!

Jeg tenkte jeg skulle oppdatere dere på Alita. Nå har hun vært her i 1 måned! Det føles ut som vi har hatt henne mye lenger enn det. Hun mangler bare å stereliseres og en siste vaksine. Hun er veldig kosete og vil leke hele tiden. Har kjøpt så mye leker og hun har favorittlekene sine. Hun liker ikke kattegodteri, har prøvd flere typer. Veldig rart. Hun liker sånne katte godis sticks og det er det eneste. Men kanskje det kommer når hun blir eldre? Dere som har katt, hvilken kattegodis liker de?

Jeg har så mange bilder av henne! Tar nesten bilder hver dag! Hun vokser jo så fort så jeg må jo passe på å ta bilder nå som hun er liten. Etterpå skal vi på middag til moren til Stian. Så det blir koselig.  Alltid deilig å bli bedt på middag, slik at jeg slipper å lage det.

Vi blogges <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg