Skal vi danse i går

Hei!

God søndag alle sammen. Håper dere har hatt en fin start på dagen. Jeg er litt dårlig i dag på grunn av bytur i går kveld. Så jeg skal spise masse mat og gå tur etterpå. Det trengs nå for å si det sånn.

I går var det skal vi danse og det var deltagerne selv som fikk velge sang og hvilken dans de ville danse. Det var veldig mye bra i går og jeg ble imponert av mange. Aleksander og Nadia sin dans var min favoritt tror jeg. De danser så sinnsykt bra med  masse innlevelse. De fortjente alle de tierne de fikk!

De jeg ble skuffet over i går var Jørgine. Det ble veldig mye turn og for lite dans. Hun pleier å være så flink, men denne gangen synes jeg ikke hun leverte. Håper hun gjør det bedre neste gang.

 

Det var også gruppedans, guttene mot jentene. Guttene var jo veldig søte da med de draktene, men jeg synes ikke de leverte like bra som jentene sin dans. Guttene kunne levert så mye bedre hvis de hadde valgt et annet tema enn det de gjorde, men de fokuserte sikkert mer på den individuelle dansen.

Den som røk ut i går var Isabel Raad og det var litt synd. Hun ble bedre og bedre for hvert program. Nå begynner det å bli færre og bare 5 deltagere er igjen. Det blir spennende å se hvem som kommer til finalen. Hvem tror du det blir?

Hvem liker du i skal vi danse? 

Vi blogges <3 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg