Svar på spørrerunde del 1

Hei alle sammen! Da er det tid for å svare på spørsmålene fra spørsmålsrunden. Fikk så mange fine spørsmål både på bloggen, instagram og messenger så nå kommer noen svar! Det ble ganske mange spørsmål, så har delt det opp litt. Neste innlegg kommer i morgen. Ha en super fin søndag videre 😀 

 

Kristine: Tror du på ekte kjærlighet?

  • Veldig godt spørsmål egentlig. Jeg har alltid vært en romantiker og liker små romantiske ting i hverdagen. Jeg tror at alle kan finne ekte kjærlighet, men man må være åpen for det. Ekte kjærlighet for meg er de små tingene og kjemi selvsagt. Man tenker på en framtid sammen og man vil ikke leve uten denne personen. Det tror jeg er ekte kjærlighet.

 

Nina: Hva er din største skrekk? Hva står det i den siste SMS-en i innboksen din? 😃😃

  1. Min største skrekk er å ikke få jobb etter studiene. Det er noe jeg tenker veldig ofte på og det synes jeg er veldig skummelt å tenke på. Men vi får håpe på det beste!
  2. I den siste SMS-en min er fra Stian, er jo ingen andre jeg sender SMS med nesten. Får bare masse reklame på SMS fra Nelly og makeup-mekka, haha. Bruker mest Messenger til å snakke med folk, er det ikke vanlig?

Silje: 1. Har du noen gang vurdert å slutte å blogge ? Hvorfor? 2. Hvor kjøper du mest klær fra ? 3. Når tid begynte du med sminke ?

  1. Jeg hadde en lang pause fra bloggen i fjor, fordi jeg hadde mye som skjedde blant annet på skolen. Men skal ikke sutte å blogge nå. Nå føler jeg at bloggen går mye bedre og det skal jeg prioritere fremover.Er veldig gøy å blogge og liker det veldig godt. 

 

  1. Jeg kjøper mest klær fra Nelly, Bik Bok, Zara, H&M, Monki og zalando. Litt av hvert her altså, haha. Elsker klær og shopping for å si det sånn.

 

  1. Jeg begynte med sminke ganske tidlig egentlig, for det var en del jenter som gjorde det i klassen. Tror det var i 7.klasse på barneskolen , da jeg begynte med bare litt mascara. Ble mer sminke utover ungdomsskolen og litt mer utprøvninger med forskjellig sminke. Jeg synes det er altfor tidlig å begynne så ung, men var mange som begynte med det.

 

Marit: 1. Kor mange kjæresta har du hatt? 2. Høyde? 3.Sko str? 4. Ka jobbe foreldran din med? 5. like mange dæ? 6. Yudlingsnavn? 7.Bestevenn? 8. Ka e snitte ditt på skolen?

  1. Jeg har hatt 3 kjærester før Stian. Disse ble jeg sammen med på videregående, varte ikke så lenge og var ikke noen seriøse forhold.

 

  1. Jeg er 180 cm høy! Jeg har alltid vært høy og spinkel. Ble kalt mye rart som liten siden jeg alltid har vært den høyeste i klassen. Har aldri likt høyden min noe særlig siden jeg føler jeg ikke kan bruke høye sko, for da blir jeg så utrolig høy. Men jeg har lært meg til å leve med det og blitt over tid stolt over høyden min.

 

  1. Sko størrelsen min er 41, så jeg har mega føtter. Dette er noe jeg også hadde litt problemer med, men har innsett at det ville sett veldig rart ut hvis jeg hadde små føtter i 36 og fortsatt være like høy som jeg er nå. Er bare litt vanskelig å finne sko til tider, siden jeg føler det bare blir bestilt ett par i str 41. Jeg jobbet før på Skoringen i 2 år og da ble det en del sko på meg for å si det sånn. Var veldig deilig å se nyhetene og være først ute til å ta det ene skoparet i 41. 

 

  1. Pappa jobber som logistikkarbeider på Toyota i Drammen. Mamma er uføretrygda på grunn av at hun fikk kreft for noen år siden. Så hun jobber ikke lenger nå.

 

  1. Om mange liker meg er et godt spørsmål. Det har jeg ikke tenkt så mye på, men jeg håper jo at noen gjør det. Har de beste vennene og familien min rundt meg som liker meg for den jeg er.

 

  1. Yndlingsnavn er litt vanskelig å svare på. Har alltid likt navnet Lilly og Angelika. Men kjenner ingen som heter dette, haha. Er så mange spennende navn der ute i verden og har egentlig aldri tenkt på hva som er mitt yndlingsnavn. 

 

  1. Har to bestevenninner føler jeg. En som heter Marika og en som heter Ingunn. Marika ble jeg kjent med på videregående. Så det begynner å bli noen år siden. Vi sees så ofte vi kan og vi kan snakke med hverandre om alt og ingenting. Er alltid like hyggelig å møtes og snakke ut om ting. Ingunn ser jeg jo ofte på grunn av skolen og vi snakker om alt mulig rart. Hun får meg alltid til å smile. Hun er den mest positive jenta jeg noen gang har møtt og hun er aldri negativ selv om hun er syk eller hva det skulle være. Hun står på hele tiden og jeg gleder meg til å begynne på bachelor med henne.

 

  1. Snittet mitt på skolen for tiden er veldig bra og jeg ligger på B nå. Har bare en eksamen igjen nå før bachelor som jeg håper går bra!

Malin: Hva Er din favorittfarge?

Det må bli denne fargen! Har den på dukene mine her hjemme og er så fin til gull gjenstander. 

2 kommentarer
    1. Angående sminke, så husker jeg «frøken» (læreren) din på barneskolen sa at du og noen klassevenninner måtte slutte å bruke sminke på skolen,….. da det ikke var lov.
      Hm, så du begynte ganske tidlig ja!!!!
      Du var også VELDIG nøye med HVA du skulle ha på deg av klær, fra du var barn.
      Din lærer sa til meg at du var en som mange andre så opp til (og da var det ikke pga høyden din)😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg