Min lørdag og helgens planer

Hei!

God lørdag! Lørdagen i dag startet kl. 9  med god frokost og kaffe. Det var deilig å endelig sove lenge og ikke skulle dra på jobb. Jeg føler at hele denne uken har jeg kommet hjem sent fra jobb og ikke rukket noenting. I dag må jeg vaske litt rundt, sette på en vask og få rydda skikkelig. I stad kom familien min på besøk en tur fra Drammen. Det var koselig å få snakket litt og drukket kaffe. Er alltid hyggelig å få besøk synes jeg.

Nå må vi på butikken for å kjøpe litt middag og jeg vet ikke hva jeg har lyst på i dag. Kanskje det blir grønnsaks lasagne. I kveld skal jeg på vors  med noen jenter i Tønsberg, så det gleder jeg meg til.

Neste helg blir det jule pynting som står for tur! Tenk det! Det kommer til å bli så hyggelig! Jeg elsker å pynte til jul! Jeg gleder meg til å vise dere bilder neste helg!

vi blogges <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg