Vi har kjøpt leilighet!

Hei alle sammen!

Nå er jeg så glad! Vi har fått kjøpt oss leiliget i Andebu! Gleder meg så mye til å flytte inn og gjøre stedet til vårt eget. Vi tar over leiligheten 1.juni, så da er jeg akkurat ferdig med bachelor. Leilighetskomplekset ble bygget i 2018 og ingen har bodd der før oss, så vi kan gjøre hva vi vil med stedet. Har noen ideer til farger på vegger og kjøp av møbler i hodet. Stedet er så fredelig, har fin natur,  egen carport og en liten balkong for å nyte utsikten og solen på ettermiddagen.Det er helt uvirkelig at vi har kjøpt sammen og det blir veldig spennende fremover.  Dette blir super bra og jeg gleder meg til å vise stedet når vi har fått litt møbler på plass og malt veggene. Snakkes fine <3

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg