1.desember

Hei alle sammen og god søndag! 

I dag er det 1.desember! Dette går veldig fort syns jeg! Snart er det julaften og vi går inn i et helt nytt år. I går så pyntet jeg litt til jul her i leiligheten. Jeg elsker å pynte og det er jo første gang jeg pynter her hjemme. Jeg fant ut at jeg ikke hadde så mye pynt som jeg trodde. Jeg skulle egentlig til byen for å handle inn litt julegaver og pynt, men fikk ikke tid til det. Men det ble veldig fint og koselig og i dag skal jeg få hengt opp julestjernene i vinduene.

Vi har akkurat stått opp og blitt ferdig med frokosten. Utenfor er det snø og det er så vakkert. Bare se! Så heldige vier som får stå opp til dette!

I går ble det filmkveld med godis og tente lys her hos oss. Det var egentlig veldig deilig etter å ha vasket og pyntet hele dagen. Da var det deilig å slappe av litt på sofaen. Slik ble det her hjemme! Hva synes du?

 

1 kommentar
    1. Hmmmm…… det var veeeeeldig stilfullt Hanna Viktoria, men……… synes nå litt rødt hører julen til jeg da🤔 Sikkert litt gammeldags sånn🤶🏼
      Flott julestemning utenfor hos dere 🎄🎄🎄

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg