10 ting du kan gjøre i sommer

Reklame |

Bade!

Selv synes jeg det er for kaldt å bade i Norge, men er alltid gøy å bade i basseng da! haha! Stian bada forrige helg og han syntes det var kaldt, men deilig med en liten dukkert i varmen.

Spise masse is! 

Noe av det beste med sommeren er å stappe i seg mye is. Kjempe digg på en varm sommerdag.

Plante blomter og urter! 

Lag en grønnsakshage og dyrk og plant blomster selv på verandaen. Smaker kjempe godt med selvdyrkede tomater! Yummy!

Lage et album av de beste sommer bildene!

Jeg elsker å ta masse bilder på sommeren, prøv å lag ett album med alle de beste bildene slik at du kan mimre og ha de fysisk tilgjengelig. Alltid gøy å bla gjennom bildeboken senere!

Dra rundt om i Norge!

Jeg elsker å oppleve Norge på sommeren. Selv har jeg besøkt Kristiansand og sandefjord i sommer. Utforsk nye steder og opplev landet vårt. Prøv å vær spontan og bare kjør dit du synes høres spennende ut.

Dra på båttur! 

Nå skulle jeg ønske jeg hadde båt selv, særlig når jeg bor i Tønsberg. Tenk så deilig å dra ut med vind i håret, solen i fjeset og høre på bølgene som treffer båten. For en avslappet følelse. Misunner de som har båt nå i det fine være! Jeg vil være med!

Inviter til grill fest! 

Inviter de du kjenner på grillfest både nære og fjerne. Er alltid hyggelig samtaler, god mat og drikke. La de ta med seg litt tilbehør, fyr opp grillen så er man good to go!

Lage eller bake noe du ikke har lagd før! 

Jeg synes det er vanskelig å bake og er ingen baker. Jeg liker helst å kjøpe deilige boller pg kaker istedenfor å bruke masse tid på baking. Nå som det er sommer har jeg faktisk tid til det og tenker jeg skulle lære meg noen nye oppskrifter og bake noe jeg aldri har bakt før. Dette kan bli spennende, men jeg tar det som en utfordring!

Shoppe! 

Jeg har ett shoppe problem! De som har lest bloggen min en stund vet dette. Men jeg elsker å shoppe og bruke penger! Huff, jeg som skulle bli flink til å spare!

Fikse de småtingene hjemme som har irritert lenge!

Når sommeren kommer er det alltid noe som skal fikses. Du har sikkert irritert deg lenge på den hylla skulle vært hengt opp, eller hagen skulle lukes, eller den listen skulle blitt byttet ut. Bare fiks det nå når du har ferie og dermed kan du nyte resten av sommeren med god samvittighet!

Gina Tricot-skjørt

 

 

2 kommentarer
    1. Du og du så lange slanke ben du har vennen😊
      Takk for gode sommertips!!!!!
      (…..men kutt ut den med shopping😣)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg