Vegansk livsstil???

Hei! 

Tenkte å begynne å blogge litt om det å være veganer. Jeg og samboeren min så en dokumentar på netflix som heter What the health, for noen uker siden.Den inspirerte oss veldig! Den handlet om helsen vår, om dyrevelferd og masse om at et plantebasert kosthold kan kurere mange sykdommer. Den er absolutt verdt å se! Tenkte jeg skulle prøve ut noen veganske retter og etterhvert få et plantebasert kosthold. Samboeren min Stian, er også med på prosjektet. Det er egentlig for han sin skyld at vi gjør dette, på grunn av sykdom og vonde i ledd. Han har levd med dette hele livet, så det skader vel ikke å prøve tenker jeg. Utfordringen blir vel å få i oss nok fiber og proteiner gjennom bønner og grønnsaker. Vi trener ofte og må ha i oss masse gode næringsstoffer. Dette blir spennende da! Holder dere oppdatert videre! 

 

Da skal jeg på jobb, send gjerne inn spørsmål om dette. Er ikke erfaren med et slikt kosthold. Kunne trengt noen tips og triks! Hvis noen har noen gode råd om hva jeg burde spise, så tar jeg gjerne imot dette! 

Ha en fin dag videre! 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg