25.07.2017

God morgen! 

Tenkte å skulle snakke litt om treningsøkten min i går og maten jeg spiste. Må få i meg nok proteiner fra den veganske maten jeg spiser. Da er bønner, linser, spinat og brokkoli fine proteinkilder. I går var en bra trenings økt! Trente ben og rumpe i går. Brukte omtrent en time. Hadde spist en salat før jeg gikk på trening, så hadde masse energi. Blir en treningsøkt i dag også. Skal trene litt mage og rygg i dag. Kan legge ut treningsprogram for det senere, hvis noen ønsker. 

 


Frokosten min i går bestod av juice, knekkebrød med peanøttsmør med syltetøy og nøtter. Elsker peanøttsmør. 

Middagen i går bestod av masse grønnsaker, bønnemiks og vegansk snitzel! Kjøpte snitzelen i Sverige, der er det mye bra og billig vegansk mat. Se på alle de fantastiske fargene. Det som er så bra, er at man blir utrolig mett av grønnsaker! Bare digger det, var super god mat. 

 

Ha en super fin dag! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg