Sommer i Tønsberg

Heisann!! 

 

Nå er det bare så deilig vær ute! Måtte ut en tur i det fine været etter jobb. Det verste jeg vet er når jeg må jobbe inne på så fine dager og bare se på de andre gå utenfor butikken. Men sluttet heldigvis tidlig på jobb. Da fikk jeg masse tid til å gå en liten tur rundt om i Tønsberg sentrum. Er så idyllisk på sommeren. Jeg syns sommeren er den fineste tiden med sol og bading. Bryggen i Tønsberg er så koselig å tusle rundt på. Det er en masse folk som sitter og koser seg på restaurantene med god mat og drikke. Mange er ute på båtene sine og kjører rolig forbi bryggen. Skulle nesten hatt en båt! 

 

Nå sitter jeg ute på plattingen hjemme med litt moreller og iste. Dette er livet! Sommeren i Tønsberg er deilig. Nå er det snart på trening! Har dere en fin sommer? 

 

Ha en fin dag! 

1 kommentar
    1. Tønsberg er en fin by!!!
      Fint at du koser deg etter endt arbeidstid 👍👍👍👍
      Mamsen koser seg på Hitra 🌸🤣🌸

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg