Min favoritt akkurat nå…

Favoritt serie:

Akkurat nå er det The Fosters som er min favoritt. Så mye drama og kjærlighet denne serien gir. Liker at den har fokus på at ikke alt er perfekt i verdenen. Handler om et lesbisk par som adopterer fire barn og har et barn fra før av. Er mye fokus på at systemet rundt det å adoptere, rundt homofili og livet i seg selv ikke er lett. Elsker denne serien! 

 

Middagsrett: 

taco er den beste fredags kosen vi vet om her i huset. Det er så yummi! Da vi ble veganere trodde jeg det ikke kom til å være like godt som før. Men det er faktisk det. Vi bruker ikke ost lenger og vi har funnet en vegansk rømme fra oatly som er kjempe god og smaker som vanlig rømme. Love it! 

 

 

Favoritt app :

Min favoritt app er instagram! Elsker å ta masse bilder og legger ut ganske ofte. Instagrammen min er bambihanna. Legg meg til da vel! 

Favoritt godteri: 

Har alltid hatt sjokolade som min favoritt godteri og de veganske smaker veldig godt. Elsker også popcorn og potetgull. 


 

Favoritt barndomsminne:

Favoritt barndomsminne er definitivt da vi skulle dra til vårt feriested på Hitra i Trøndelag. Morfar bodde der og vi besøkte han vær sommer. Bilturene var lange men kjempe morsomme. Mamma hadde pakket ned overraskelses poser til meg og lillesøsteren min med masse godsaker og lesestoff. Det var så morsomt! På den tiden leste jeg TOPP, haha. Var favoritt bladet mitt som liten med kule plakater og alt. Da vi endelig kom frem hadde morfar middagen klar og en god klem på lur. Han var så omtenksom og koselig. Jeg var alltid kosejenta hans og da ferien var ferdig var det alltid like trist å dra fra han alene. Da gledet jeg meg så masse til neste gang vi skulle opp dit igjen. 

 

Favoritt sted hjemme: 

Dette må være å sitte ved spisebordet med en kopp kaffe og frokost. Elsker å sitte her å slappe av og sitter gjerne her enn i sofaen. Får veldig god energi av å være her med buddha bildet fra Thailand og blomster på bordet. 

 

Favoritt bok: 

Elsker å lese og får liten tid til det egentlig når skolen begynner. Pleier å lese spenningsbøker og mysterier. 

Hva er deres favoritter? Ha en fin dag videre. 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg