August, here I come…

Hello og god morgen! 

Da er det tid for tirsdag og første dagen i august. Føler sommeren bare flyr forbi og snart starter skolen igjen. Gleder meg litt til de rutinene igjen.  Sitter her med morgenkaffen og to knekkebrød før jeg drar på jobb. Elsker de morgenen jeg har litt ekstra tid som jeg kan nyte. 

Etterpå er det trening av mage og rygg. Det blir bra. Blir nok bare en rask middag i dag, siden det blir så sent. Men det er slik hverdagen er det. Tok noen bilder fra i går før det begynte å regne, hehe. Den gigantiske busken i bakgrunnen burde jeg egentlig ha trimmet, men har ikke grønne fingre i det hele tatt. Hagen vår eier ikke en eneste plante, hehe. Vi bare leier, så da gidder jeg ikke gjøre så stort ut av hagen. Håper alle har hatt en bra start på uken sin og en bra start på August 😀 

Da er det på tide å dra på jobb.

Byeeee <3 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg