Drammen <3

Hei og hå! 

God mandag! I går var vi i Drammen på besøk hos foreldrene mine. Var kjempe koselig, er lenge siden jeg har sett dem nå. Fikk vite at lillesøster kom inn på den høyskolen hun ville, så jeg ble så glad! Kjempe stolt av henne. I dag har jeg vært på jobb i regnet, haha. Er bra det ikke er fint vær når det regner sånn, blir jo bare deprimert av det. Etter jobb dro vi på treningssenteret og tok en økt med bein. 

 

Noen bilder fra gårsdagen 😀 

 

 

 

 

 

 

Min lillesøster <3

 

Kira var ikke så interessert i å bli tatt bildet av 😛 

 

Min fine, gode mamma <3 Glad i deg <3

 

Håper alle har hatt en fin start på uka! Ha en fin dag 😀 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg