10 ting som gjør meg glad

Heisann! 

Da er det tirsdag og jeg gjør meg klar til jobb. Elsker å ha god tid før jobb, veldig deilig å ikke stresse. I dag tenkte jeg å skrive om ting som gjør meg glad! Er så lite som skal til for å gjøre meg glad. Bare sola titter inn gjennom vinduet på morgenkvisten gjør meg glad. Bare det er post i postkassen, så gjør det meg glad! Haha! Hva gjør dere glad? 

 

Dette er 10 ting som gjør meg glad 😀 

1. En ryddig leilighet! Det er så deilig når leiligheten er ryddig til helgen og man kan slappe av og nyte helgen med god samvittighet! 

2. Kvalitetstid med familie og venner. Det er viktig i hverdagen. Ha gode samtaler med venner og kjente, gjør meg glad. Gode venner er alt! 

3. Musikk gjør meg glad. Akkurat nå er det Seeb med kissing boys in the street som går på repeat! Love it! 

 

4. Morsomme snaps fra snapchat. Ler meg i hjel av morsomme snaps. 

5. Morgenkaffen og når man har god tid på morgenen til å drikke den. 

6. Høre på regnet som høljer ned utenfor, mens jeg sitter under et pledd inne. 

7. Det å sitte i armkroken til Stian på en søndag og ikke gjøre noen ting. Det er livet det, søndager generelt er en skikkelig koselig dag. Det er en slappe av dag. Elsker å sitte på sofaen og kose meg med en god film eller serie på TV-en med litt snacks. Lazy sundays! 

8. God mat og drikke. 

9. Sand mellom tærne og være på stranden gjør meg glad. Elsker å være nærme vann og lukte den friske luften. 

10.  Fornyelse! Blir glad av nye  klær og ny sminke. Elsker å få den følelsen inni meg når jeg får det jeg har bestilt i posten. Ventetiden er så spennende og så plutselig er postkassen full!  Elsker post altså, selv reklame! Blir glad av nye ting. Er litt shopoholiker kanskje? hehe. 

 

Ha en super duper dag i dag! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg