God morgen!

Hei alle sammen og god morgen! 

Da er det torsdag og snart helg! Det blir deilig med helg nå! Skal snart på jobb i solskinnet. Var skikkelig tåkete i stad, men det letter litt etter litt. Solen skinner gjennom vinduet her jeg sitter å spiser frokost og drikker kaffe. I går fikk jeg pakken jeg kjøpte fra veganlife.no. Hadde kjøpt vegansk chorizopølse og vegansk chorizo pålegg. Var veldig godt! Smakte kjempe godt og hadde lik kjøttkonsistens som vanlig kjøtt. Da skal jeg fikse og sminke meg til jobb, ha en super fin dag alle sammen!

 

Håper alle har sol i dag! Kos dere! 

 

 

Nammm, chorizo “pølse” fra veganlife.no 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg