Det er fredag, så hva skjer da?

Hello! God morgen!

Da har jeg stått opp og spist en deilig frokost. Solen titter frem her i Tønsberg og det er kjempe deilig. Slutter klokken tre i dag, så kan nyte været for fullt og fredagen. Endelig er det fredag folkens, men har egentlig ikke noen store planer i dag. Blir en rolig fredag med god mat og drikke tenker jeg. I dag har jeg veldig lyst på lasagne, så vi får prøve å lage en god vegansk lasagne. Da jeg bestilte fra veganlife.no, så bestilte jeg også vegansk ostepulver. Så det blir spennende å prøve! Håper det blir bra og smaker som ost! 

Her er dagens antrekk, litt for varmt kanskje 😛 Stian er veldig flink til å ta bilder da. Selv om det er veldig stress syns han, haha.

Hadde kanksje tenkt å se den nye Annabelle filmen på kino i helgen, liker ikke så skumle filmer akkurat. Er så høy lyd på kinoen, så skvetter jo hele tiden! Haha! Er det noen andre som skal se den? 

 

 

 

 

 

Solbriller fra H&M           Pannebånd fra H&M        Bukse fra Vero Moda            Genser fra Vero Moda

 

Ha en fin dag alle sammen! 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg