10 ting som irriterer meg!!!

Hei alle sammen!

Da er det tirsdag og jeg har fri i dag. Hva gjør man liksom når man har fri. Har ikke hatt fri hele sommeren nesten, bare jobbet. Så plutselig har man en fridag mitt i uken. Får kanskje klippe gresset eller rydde leiligheten, haha.

Da er det tid for å få ut litt frustrasjon her! Tenkte jeg skulle skrive litt om hva som irriterer med mest i hverdagen. Det er sikkert mye mer, hehe. Men dette er vel 10 på topp listen hos meg. Hva er det som irriterer deg mest?

Tregt internett!! 

– Er det noe jeg hater mer enn tregt internett! Nope! Det er et ordtak som sier at du skal sette en pc med tregt internett foran en person, bare da får du virkelig se ens sanne seg. Det tror jeg virkelig på!

Når dorullen er på feil side!!

– Er så irriterende at hvis jeg er på besøk hos noen som har dorullen på feil side, så snur jeg den! Er faktisk ikke akseptabelt! Er det bare meg eller?

Folk på flyet!! 

– Når folk skal på liv og død komme seg først ut av flyet og reiser seg for å stå i 15 min for å trøkke seg ut. Altså, det går faktisk an å vente litt, alle kommer seg av!

Folk i trafikken!!

– Det er noen folk som bare er drittsekker i trafikken og det får man aldri gjort noe med. Jeg syns jo at det ikke er særlig kult når folk skal kjøre opp i ræva på bilen min, når jeg kjører fartsgrensen. Det er slik det blir kjører for nærme , rett bak i ræva på meg. Det som også irriterer meg er folk som ikke bruker blinklys. Det koster ikke ekstra for å vise hvor du skal kjøre. Det gir bedre flyt i trafikken hvis du bare gidder å bry deg!

Folk som parkerer på to plasser!! 


– Trenger jeg å si noe mer liksom. Blir helt oppgitt! Dette her var på torsdagen utenfor Meny. Det er faktisk andre folk som skal parkere på denne parkeringsplassen, men det er vel ikke alle som skjønner det.

Kurvene på matbutikken!! 

– Når man er ferdig med å handle mat på butikken og har lagt alle matvarene oppå båndet. Så skal jeg legge kurven i de andre kurvene under kassen…men der er det tre forskjellige andre kurver oppå hverandre!! Jeg bare…assa…kan man ikke ta litt hensyn til de som jobber der også? Er jo ikke vits i å stappe alle kurvene oppi hverandre, fører bare til kaos.

Folk som blir brune bare av å se sola ute, mens jeg…

– Jeg får bare innse at jeg aldri kommer til å bli brun. Selv ikke med solarium. Jeg er veldig glad i selvbruning, noe som funker bra! Hvis jeg ligger 10 minutter i solen er jeg solbrent allerede. Denne huden vil ikke i solen i det hele tatt! Men er jo bra for mine fremtidige rynker, hehe.

Sokker på gulvet!! 

– Jeg er litt ryddefreak, skal innrømme det. Men det er ikke greit at sokker og klær skal ligge strødd rundt på gulvet! For hvem plukker det opp og går til skittentøyskurven med det…jo, meg!

Smatting!!

 Lukk munnen din mens du spiser. Er det så vanskelig? Nope!

Øreproppene er i en stor krøll!!

– Aner ikke hvordan jeg klarer det, men hver gang jeg skal ha opp øreproppene fra lomma, så er de i en stor krøll! Må jo sitte i 10 minutter bare for å få løsna de opp.

Deilig å få ut litt frustrasjon her! Haha!

Ha en fin dag videre!

1 kommentar
    1. Helt enig med deg jeg vennen, men jeg har faktisk sluttet å irritere meg over “peanuts”!
      Livet er for kort til å kaste bort tid på bagateller,…..og dessuten har jeg ikke energi til det heller…….(selv om jeg sikkert uten å tenke over det blir irritert!!!!)
      Energi må jeg bruke på ting som BETYR noe for meg ☺️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg