Girls night

Heii! 

God morgen alle sammen! I går var en så koselig dag! Dro til Oslo for å være med på jentekveld. Det fins ikke noe bedre enn vin, god mat og hyggelig selskap. Ser alltid gøy å snakke om alt mulig egentlig. Var veldig hyggelig med en liten samling før skolestart. Vertinnen vår har den mest fineste leiligheten jeg har sett! Hun og samboeren har pusset opp leiligheten selv og jeg ville bare flytte inn med en gang. Gud, så fint det var! Hun er så flink og burde få litt skryt synes jeg. Hun passer så bra til å bli interiørarkitekt og jeg håper jeg blir like god som henne! Var så bra planløsning og hun har tenkt på alt! Hun er så flink!

Takk for en hyggelig kveld jenter! 

Hihi, ha en god fredag i dag! 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hva er planene til helgen da folkens? 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg