Kunst elva rundt i Drammen

Heii! 

Ny uke og ne muligheter! Mandagen er her og skolen har begynt for de fleste! Jeg begynner på skolen igjen i morgen, kjenner at jeg gruer meg litt, men er mest spent. I helgen har jeg vært i Drammen og besøkt familie igjen. På lørdagen var jeg hos mamma og pappa og spiste middag. i går var jeg med store søster i sentrum for å se kunst som var stilt ut rundt drammenselva. Var så mye fint! Var ganske mange utstillere og heldigvis var vi heldig med været! Gikk rundt med Stian og Elise i en time og bare så på all den fine kunsten. Er så mange kreative folk! Liker å male selv, så kanskje jeg skal være med neste år! Hehe! Ha en fin uke og lykke til med et nytt skoleår til de som starter på skolen nå 😀 

Noen bilder fra gårsdagen 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ha en fin dag alle sammen! Vær kreativ! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg