Eksamen

Heisann! 

Da er jeg hjemme fra skolen. Var i byen i stad og traff en venninne jeg ikke har sett på lenge! Er så glad hun har flyttet tilbake til Tønsberg! Whoooo! Så er veldig glad! Nå sitter jeg å leser litt og søker litt etter inspirasjon til eksamensoppgaven min som skal leveres om en måned! Så blir noen stressende dager fremover. Men er jo veldig gøy også da. På skolen i dag så var vi på befaring på Blåsen i Oslo. Her skal vi “bygge” en bygning, hehe. Så det er det eksamen min går ut på, så det blir veldig spennende. Fikk noen ideer der oppe, så vi får se hva jeg får ned på papiret da. Ønsk meg lykke til! 

 

Noen bilder fra stedet 😀 

 

 

 

 

 

Ha en fin kveld videre! 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg