Helgekos

Heii! 

Da er det fredag og helg! Jeg har frihelg, noe som jeg ikke pleier å ha, så det blir deilig. I dag var jeg på skolen fram til halv tre, så tok jeg toget hjem. Vi har spist en deilig vegansk hamburger med masse digg! Namm! Det er så godt å unne seg litt god mat en gang iblant. Vi hadde mais, avokado, sopp, grønnsaker, potet båter og tortilla chips til. Som saus bruker vi sennep, ketchup og Bbq saus som dressing. Det var så yummy!!

Stian er på Elesco konferansen i byen, så jeg skal ha alene kveld her, haha. Er så rart og plutselig bare være alene, når man er sammen hele tiden. Så jeg bare…hva skal jeg gjøre nå, haha. I stad gikk jeg tur og jeg har ryddet leiligheten. Så det neste blir vel å sitte  i sofaen å kose meg med litt potetgull og med en god serie eller film. Har dere noen forslag til en bra film?

Håper alle koser seg masse i kveld. 

 

 

 

 

 

 

 

Ha en fin helg alle sammen 😀 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg