Gamle vennskap

Hei og hallo! 

Håper alle har en fin helg så langt! I dag dro jeg til Elvefestivalen i Drammen og møtte en gammel venninne fra ungdomsskolen! Det var veldig hyggelig! Har ikke så mye kontakt med de fra ungdomsskolen lenger og ble så  glad da hun sendte meg melding på face. Det passet jo så bra å møtes i dag, siden jeg har fri helg. Så vi satt på cafe og pratet og pratet om nye og gamle ting. Er alltid så koselig å mimre tilbake syns jeg. Kanskje vi skal ha en ungdomsskole samling? Det hadde vært koselig! 

Var så mange folk ute i byen i Drammen i dag! Var stapp fullt. jeg liker når det er ting som skjer og jeg kan titte på boder og folk som danser og synger. han fra Norske talenter hadde konsert til og med, så det var jo stas!

Er det noen som skal til elvefestivalen i Drammen i helgen? 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ha en god helg videre! 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg