De beste accessories

Hei alle sammen! 

Da er vi på onsdag allerede og halvveis gjennom uken. Er litt stresset med skole og litt forskjellige ting, men ellers går det greit. Har frihelg til uken så det blir deilig. Tenkte jeg skulle komme med litt inspirasjon til accessories. Er alltid gøy å se på nyhetene for østen syns jeg. Begynner å bli kaldere og jeg savner solen masse. I dag sprutregner det og er grått og trist, så da blir savnet etter varmere dager enda større. Men høsten er en ganske fin årstid også. Det jeg liker med høsten er å gå med store skjerf og kåper. Deilig å pakke seg inn lag på lag med varme gensere og skjerf. Høsten er egentlig ganske koselig når jeg tenker meg om. Alle de fine fargene på løvet som faller ned fra trærne. Den friske luften er så deilig å puste inn. I dag kjenner jeg at jeg skal kose meg inne i regnet med en god kopp te under et pledd og lese litt lekser. Ha en fin dag videre da! 

 

Litt inspirasjon til litt nytt accessories garderoben. Mye fint her! 

Armbånd HER    Skjerf HER     Veske HER     Smykke HER       Hårbånd HER 

 

Ha en super dag videre 😀 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg