Høstnytt i garderoben

God dag! 

Jeg er tidlig oppe i dag som vanlig! Har fri helg, så jeg tenkte å dra til Drammen en tur på lørdag. I går hadde jeg min fineste venninne på middag. Jeg bestemte meg for å lage noe jeg ikke har laget før, så det ble indisk linsegryte. Dette ble heller en indisk linse suppe, haha. Tok litt mye vann kan man si. Men den ble jo god da! Man må jo prøve og lære av feilene sine. 

Begynner å komme kaldere dager og det betyr at høsten er her. Det er litt trist at sommeren er over, føler de varer så kort her i Norge. Får lyst til å reise til varmere land for å si det sånn. Har funnet noen varme nyheter under her, som ser skikkelig deilige ut! Jeg får jobbe videre med eksamen som jeg skal levere inn svart, god helg alle sammen! 

 

 

Genser HER

 

Genser HER

Jakke HER 

 

Hva skal du gjøre til helgen? Bare chille, jobbe eller bare ha det gøy på byen kanskje? 😀 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg