Siste innspurt

Hei alle sammen! 

Da er det søndag og jeg sitter å gjør siste innspurt til eksamen. Skal levere den i morgen tidlig så det er litt stress. Men det går bra! Føler jeg har nesten alt klart, så det er litt deilig.

I går var jeg i Drammen på familiebesøk med Stian. Spiste middag og satt å koste oss med Stjernekamp på NRK. Synes det er litt gøy jeg, haha. Kanskje jeg begynner å bli gammel? haha! Er vel ikke mange 22 åringer som ser på NRK liksom. Men jeg har alltid gjort det hos mamma og pappa. Er tradisjon det, haha. På fredagen var jeg ute med noen venner, noe som var utrolig gøy, siden jeg har vært i min egen lille boble noen uker. Blir jo litt sånn under eksamens perioden. Så det blir deilig å bli ferdig med den i morgen! Ønsk meg lykke til! 

Nå tenkte jeg å gå på trening, siden det er en stund siden sist. Så det blir deilig å komme i vanlige rutiner igjen. Vi snakkes snart, ha en fin søndag videre 😀 

1 kommentar
    1. Typisk å dra til Drammen når JEG er på Hitra 😭
      Lykke til med examen!!!!!
      Det går sikkert bra denne gangen også 🙃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg