Im back!

Hei alle sammen! 

Nå er det lenge siden jeg har vært innom bloggen! Er helt sykt hvor mye som skjer og hvor fort tiden flyr. Har vært mye med skole og ny jobb, men skal prøve å titte innom en gang iblant. Noe har endret seg den siste tiden, men ikke mye. Mest tenker jeg på kosthold i forhold til at jeg skrev mye om veganisme. Jeg var jo veganer som dere vet, men jeg sprakk visst der. Jeg elsker jo sjokolade og jeg spiser det nesten hver dag, så dermed ble det slutt på å være veganer. Jeg spiser mest vegetarisk mat nå og liker det veldig godt. 

Er veldig hyggelig å være tilbake og skrive litt igjen. I går ble siste eksamen levert før jul så jeg og Stian var ute å feiret litt på jordbærpikene med god mat. Er så koselig å gå rundt i byen med så fine lys og juledekorasjoner på en søndag 😀 

 

Ha en fin uke alle sammen! 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg