Jul i stuen

Hei alle sammen og god torsdag! 

Da har jeg kommet hjem fra jobb og varetelling. Overlevde i dag også!

Nå er det snart helg og bare 4 dager til jul! Hadde tenkt å dra inn på faremanstredet i byen for å handle litt småting, men så fant jeg ut at det var nattåpent i dag, så det får vente. Det er alltid så mange folk ute da og da blir jeg litt ekstra stressa. Synes synd på de som må jobbe så sent altså! 

 

Tenkte å vise noen bilder av julepynten hjemme her i stuen min. I år så har jeg pyntet litt, men liker ikke at det blir overpynta. Jeg har aldri likt rød som julefarge, så her i huset er det blitt lilla duker, lilla gardiner og gull detaljer. Snart er det 4 søndag i advent og så er det selveste julaften!

Gleder meg veldig mye til det og feire med familien i Drammen. Det blir veldig koselig. 

I morgen blir det julebord og en tur ut i Tønsberg, noen andre som skal ut i morgen eller har noen spesielle planer i helgen? 😀 

God kveld videre! 

8 kommentarer

Siste innlegg