Julaften 2018

Hei,  god ettermiddag! 

Nå sitter jeg i sofaen og ser på julefilm. Det er så koselig å sitte i pysjen, med en kopp te og tenne lys. Har spist en god frokost hos bestemoren til Stian i dag også, så det var veldig hyggelig. Er så hyggelig når alle er samlet og kan spise seg god og mett. 

 

Jeg sitter nå og ser på alt det fine jeg fikk i går! Ble masse fine gaver i år! Jeg elsker jo å gi til andre, så jeg synes det er veldig spennende å se hva alle andre får også. Er ekstra spennende hvis man har laget en gave. I år lagde jeg en kalender med bilder av familien til mamma og en bildebok til Stian med feriebilder fra Thailand. Fikk dere masse fint da i går da? <3 

Hos bestemoren til Stian så fikk vi god frokost på julaften og deretter spilte vi stor i kjeften med barna. Var Gabriella, niesen til Stian som fikk det i julegave. De små pakket opp gavene på dagen, siden de skulle ikke være der på kvelden. Det var et veldig morsomt spill! Har noen prøvd det? Var veldig morsomt for både barn og voksne, så det er å anbefale. 

Fikk masse fint til jul jeg også i år, både ting jeg ønsket meg og ting jeg trengte. Fikk også nyttige gaver som pledd, håndklær, sengetøy, kaffe og te. Er alltid kjekt å få slike ting, siden jeg ikke orker å dra å kjøpe sånne ting selv. Håndklær blir jo fort slitte og harde også, så da er det greit å bytte de ut synes jeg. Vil jo ha myke håndklær! Etter besøket til bestemoren med Stian dro jeg hjem til Drammen i klokken tre, for å feire julekveld med mamma, pappa og lillesøster. 

Fine lillesøster og Prins! Var en veldig koselig julekveld i Drammen i går. Ble så mett av ribbe og dessert, men det var verdt det! Etter dessert ble det åpnet pakker og deretter så vi julefilm på TV. Var en veldig fin dag som jeg kommer til å huske lenge! Er så heldig som kan feire med to familier! Dro hjem til Tønsberg i 23.30 tiden og da var jo julen ferdig! Gikk veldig fort denne dagen! Håper alle har hatt en fin jul og kost seg masse! 

 

Ha en fin kveld og en fin romjul! 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg