5 kjappe fakta om meg

Hei!

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra jobb og det var deilig å slutte en time før. Nå skal det bli middag snart og i dag blir det veganske burgere. Det er jo alltid godt! Jeg tenkte jeg skulle dele 5 kjappe fakta opplysninger om meg selv, det er jo alltid litt gøy så blir dere bedre kjent med meg. 

 

1. Jeg elsker sjokolade! Da mener jeg ikke sånn at jeg bare spiser det i helgen, men jeg spiser det hver dag, haha. Vet det ikke er bra for meg og for blodsukkeret, men jeg klarer ikke holde meg unna! Er skikkelig avhengig, men er det en ting det er greit å være avhengig av så er det sukker og ikke andre farlige saker 😀 

2. Jeg har pendlet i snart 3 år til Oslo! Jeg studerer på Høyskolen Kristiania og går interiørarkitektur. Der går jeg 3.året og skal begynne med bachelor nå etter jul. Det blir veldig spennende, men samtidig gruer jeg meg. Jeg skal ta bachelor med en god venninne i klassen, så jeg håper det går bra. Blir spennende å jobbe i team og samarbeide om oppgaven. Vi har valgt å redesigne en barneskole i Fredrikstad, så det blir noe helt nytt! 

3. Jeg er veldig usikker på meg selv og det er ikke en god egenskap å ha. Tror de fleste har det sånn at man aldri føler seg bra nok og jeg trenger ofte bekreftelse fra venner og samboeren min for å føle meg bedre. Jeg er en sosial person, men blir ofte stille i store sammenkomster og det er noe jeg må jobbe mer med!

4. Jeg flyttet til Tønsberg for ca 3,5 år siden. Før jeg flyttet til Tønsberg bodde jeg i Åsgårstrand i 1 år, for å studere årsstudium i kunst. Jeg elsker å være kreativ og male. På HBV lærte jeg søm, steinhugging, maling og treskjæring. Veldig mye bra altså, men nå har vel skolen byttet navn. Noen andre som studerer her? 

5. Jeg strøk på oppkjøring første gang jeg tok lappen da jeg var 19. Ble så lei meg og deprimert, men klarte det heldigvis 2 gangen bare en måned senere. Er så forferdelig å stryke på noe man har øvd på skikkelig lenge, men veldig deilig å klare det til slutt. 

Ha en fortsatt koselig romjul <3

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg