Mitt favoritt minne fra 2018

Hei folkens! 

Nå er det snart slutt på året og ett nytt år er i vente. Jeg har hatt ett supert år med ny jobb og det har gått bra på skolen. Går så fort! Snart er det bachelor oppgave neste år og deretter er jeg ferdig med skolen!  Det blir bra altså. Tenkte jeg skulle dele mitt favoritt minne med dere fra 2018.

Det må ha vært i sommer da jeg og Stian dro til Thailand igjen i 2 uker. Vi bare elsker Thailand, maten, varmen og de hvite strendene. I år dro vi litt rundt i Thailand. De første dagene var vi i Pattaya. Her besøkte vi onkelen til Stian og hans familie. Onkelen til Stian bor i Pattaya med Jilly og to barn, så vi pleier å bo hos dem ett par dager før vi drar videre. Er alltid hyggelig å besøke dem og bli vist rundt. 

Deretter dro vi på en øy som heter koh samet. Jeg holdt på å dø! Det var så mye vind og vi skulle ut på øya med båt og det var svæææære bølger. Båten var en sånn bitteliten båt for turister og jeg var vel den eneste redde på den båten og hold meg og bagasjen godt fast! Men heldigvis kom vi oss trygt frem og jeg har aldri vært gladere! Haha! Denne øya altså! Strendene var hvite og det var spisesteder langs stranden. Vi koste oss virkelig her og stresset ikke i det hele tatt. Vi var her i noen dager og koste oss skikkelig før vi dro videre til Bangkok. 

 

Vi har aldri vært i Bangkok noen av oss og det var veldig kontrast fra øya og storbyen. Vi ble i Bangkok resten av dagene og fikk oppleve templene, de store kjøpesentrene og nøt utsikten på sky bar. Vi merket av Bangkok var en travel by med masse mennesker og masse trafikk. Er vel ikke så rart når det bor så mange mennesker på ett sted. I Bangkok var det sååå mange biler over alt, men ellers så koste vi oss. 

 

Vi besøkte så mange kule steder i Bangkok og tok masse fine bilder. Dette er fra madame tussauds i Bangkok. 

 

Sky bar i Bangkok 😀 

 

Ha en fin dag videre! Hva er deres beste minne fra 2018?

1 kommentar
    1. Mitt beste minne fra 2018 er den deilige, varme sommeren på Hitra☀️
      Det var ubeskrivelig å kunne sitte ute i den lyse sommernatta uten å måtte kle på seg varmedress🙃
      Herlig🦋

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg