Uken som gikk

Hei alle sammen! 

God søndag, håper alle har hatt en fin helg.

I går var vi bedt bort til en venninne av oss på ost, kjeks, vin og spill. Var veldig koselig og etterpå dro vi inn til Tønsberg. Da vi skulle hjem klarte jeg å falle på isen 2 ganger på høyre side. Er jo veldig dumt å gå med høye hæler på is fant jeg ut. Det gjorde og gjør helt sinnsykt vondt, så nå sitter jeg kanskje med en forstuet arm. Huff, er bare meg med de lange og klumsete bena mine som kan klare å falle to ganger. 

 

 

Akkurat nå:

– Sitter jeg med veldig vondt i armen og hoften. Blir nok en tur til legevakten etterpå, men blir vel sikkert bedre i den snart. Merker at det gjør veldig vondt når jeg prøver å strekke den ut. Den dumme glatte isen altså, men jeg må bare tenke positivt! 

Ukens tanke: 

– Jeg er så heldig som har så gode folk rundt meg og som tar vare på meg. Har min familie, venner og Stian sin familie. Det var veldig koselig å være med to familier denne julen. Tenk at jeg er så heldig! 

 

Ukens høydepunkt: 

– Det må ha vært julaften 😀 

 

Ukens innkjøp: 

– Denne uken har jeg shoppet litt på nettet og fant masse på salget til Nelly. Kjøpte nytt treningstøy, for jeg synes det gir masse motivasjon til treningen. Elsker salg og elsker shopping! Kan godt vise hva jeg kjøpte senere på bloggen 😀 

Ukens favoritt antrekk: 

– På julaften brukte jeg en sort glitrende kjole, så dette må bli mitt favoritt antrekk. 

 

Ukens beste matopplevelse: 

– Må jo ha vært julematen det! Har spist så mye god mat i det siste og har kost meg masse i romjulen. Har vært litt lite trening, så det kjennes på kroppen. 

Mål for neste uke: 

– Neste uke er det jo nyttårsaften og starten på 2019. I år så skal vi feire med bestekameraten til Stian i Åsgårdsstrand med noen venner. Blir veldig hyggelig og spise sammen og ønske det nye året velkommen. Bare dumt det med den armen da, men det går sikkert bra. Målet for neste uke blir vel å slappe av og bli bedre i armen. Hva er planene deres for nyttårsaften? 

Håper alle har hatt en fin uke og en fin dag! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg