Godt nytt år

Hei alle sammen og godt nytt år!

Da er det blitt 2019 og starten på ett nytt år. Vi har hatt en super lat morgen og ettermiddag i dag, men det er jo forståelig etter i går. Det ble ikke så sent, vi dro 00.45 hjem, på grunn av armen min. Da vi kom hjem fra sykehuset tidligere den dagen fant legene ut at albuen min er knekt to steder. Så nå må jeg gå med fatle i 6 uker til den blir helt bra. Kan trøste meg med at herfra kan det jo bare gå oppover! 

Bortsett fra en brekt albue, så ble gårsdagen veldig koselig. Vi ble 7 stk og det ble veldig hyggelig med god mat og drikke. Håper alle har hatt en fin nyttårsfeiring og får en fin start på året. I morgen tenkte vi å trene litt. Jeg får jo ikke trent overkropp på en stund, så jeg holder meg til tredemølla og bein trening. Begynner ikke på skolen før 7.januar så det blir deilig med noen fridager nå. Liker egentlig ikke å ha noen planer fremover, men får dra på besøk av noen av dagene. 

 

Ble en veldig hyggelig kveld og alle sammen koste seg veldig. Klokken tolv var det tid for raketter og vi fyrte også opp noen selv. Jeg personlig er ikke så begeistret for fyrverkeri med tanke på de stakkars dyrene som blir skremt av dette. Jeg holder meg til stjerneskudd og er veldig fornøyd med det. Hva synes dere om raketter på nyttårsaften?Jeg vet det er et must for noen. Synes det er veldig fint å se på, men blir jo mye søppel i naturen også, så det er jo veldig negativt. Er glad for at det er bare lov en gang i året.

Håper dette blir et super bra år med mange nye muligheter!

 

 

Ha en fin dag alle sammen. <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg