Alt skal ryddes

Hei alle sammen. 

I dag har vi vært flinke til å pakke ned julepynten, vasket og ryddet leiligheten. Det var veldig deilig da vi var ferdig, så nå syntes vi at vi fortjente en god lunch på jordbærpikene i Tønsberg. Er så sykt god mat her og den salaten ble fort en favoritt.

Jeg synes personlig at det er veldig deilig å starte året med en ren og pen leilighet. Det blir en veldig ryddig start på året og det gir ro i sjela! Jeg hadde tenkt å rydde litt i garderoben for å se om det er noen klær som skal selges og gis bort på finn. Er veldig greit å ta en ryddings ofte i skapet for å få en oversikt over hva man faktisk har. Jeg glemmer fort det som ligger helt bakerst i klesskapet og det er litt dumt. Er mye bedre å tenke at da har sikkert noen andre mer bruk og glede av det plagget og jeg får mer rom i skapet. Stian sier jeg har alt for mye klær og det er jeg helt enig i, så det forbruket mitt må ned dette året. 

 

 

I dag blir det bare å slappe av resten av dagen og hvile armen. Er jo ikke mulig for meg å sitte stille ett sekund, haha. Det er veldig uvant å se Stian vaske, lage mat og kle på meg. Føler meg så hjelpesløs, men er også ganske koselig å bli passet på og dulla med. Kunne fort blitt vandt til dette ja! 

Ha en fin dag videre! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg