Lørdag morgen

Hei og god morgen! 

I dag er det endelig lørdag og vi sitter her med en fantastisk plommefri omelett og rundstykker. 

På agendaen i dag så er vi bedt i bursdag i Tønsberg, så det håper jeg blir veldig bra. Var veldig mange som ble invitert og jeg blir litt stresset i slike situasjoner. Jeg har tenkt å utfordre meg selv å være sosial og prøve å prate med så mange som mulig. Er det flere som blir like stresset som meg i store folkemengder? Jeg er en ganske introvert person, mens Stian er mer ekstrovert. Dette passer egentlig veldig bra i vårt forhold for da komplimenterer vi hverandre og utfordrer hverandre på forskjellige plan. Stian blir festens midtpunkt med en gang, mens jeg liker best å være i bakgrunnen og observere alt som skjer, haha. Så dette blir en utfordring i dag med så mange folk. Forteller om hvordan det går i morgen. 

Ha en fin lørdag alle sammen, noen planer for helgen? <3

 

2 kommentarer
    1. Hei. Har begynt å følge deg nå. Jeg er vel mer som deg; ikke festens midtpunkt. Liker å vurdere fra sidelinja, i hvert fall til å begynne med. Sondere terrenget 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg