Første skoledag

Hei alle sammen! 

I dag var første skoledag og det har vært en lang dag. Stod opp 07.00, lagde kaffe og fikset meg. Leiligheten så ikke ut her hjemme etter en helg uten rydding og vasking. Så etter at jeg var ferdig med frokost, så støvsugde jeg, startet en klessvask og startet oppvaskmaskinen. Det nærmet seg tiden for å dra til togstasjonen 09.30 på vei til Oslo. Syntes togturen var så lang og endelig var jeg fremme til forelesning som sluttet 16.00.  

På skolen skal vi ha et kurs i vitenskapsteori og ha en mappeinnlevering 7.februar. Så det er ikke lenge til! Men var veldig deilig å starte igjen og møte alle sammen. Er så lenge siden jeg har sett de i klassen føler jeg. Noen andre som også har begynt på skolen igjen i dag? 

Ha en fin dag videre alle sammen. Nå er det tid for litt avslapning på sofaen foran TV-en med Stian. Snakkes senere <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg