Uken som gikk

Ukens høydepunkt

Ukens høydepunkt må bli lørdagen! Var på en veldig hyggelig bursdagsfest hos en venn med over 20 folk! Det var veldig mange mennesker på ett sted, men jeg var veldig sosial med de fleste. Det som ikke var ukens høydepunkt var å miste vesken min på byen den lørdagen, men heldigvis så fant de på barkaden den og sendte meg melding dagen etterpå, så det var en opptur! 

Ukens serie 

Det må bli opprydding med marie kondo på Netflix. Er helt hekta nå! Er en veldig ryddig person selv, men hun der tar kaka! Hvem bretter tøy på den måten liksom, har aldri tenkt på det før! Er veldig smart hvis man har plass til det. Noen andre som har sett på denne serien? 

Ukens favoritt-bilde

Må bli dette fra da jeg var på besøk i Drammen på fredagen 😀 

Ukens favoritt antrekk 

Nå har det ikke blitt så mange antrekk på bloggen enda på grunn av brekt arm, men jeg elsker denne genseren fra H&M!

Ukens favoritt innkjøp 

Så ett av mine nyttårsforsetter var jo å spare penger, men jeg elsker jo å shoppe også så da ble det noen nye innkjøp til garderoben. Noen søte topper fra Bik Bok på salg, veske og øredobber fra Nelly. Love it! Er lov å unne seg litt en gang iblant 😀 

Ukens matrett

Denne uken har Stian lagd veldig god mat, men favoritt matopplevelse må ha vært da vi spiste vegetar tikka masala. Denne var super god og vi hadde aldri laget dette før, så det ble en god matopplevelse for oss begge. Må bare lage denne retten igjen!

Håper alle har hatt en fin start på uken! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg