Slik får du perfekt sminke til skolestart

Hello! 

Her litt tips til noen produkter til skolestart fra Coverbrands.  Det viktigste er å bruke en god krem som base før du legger sminken din. Jeg tar i tillegg på prep spray før jeg legger fondation.  Det kommer litt ann på  hvilken krem jeg bruker i forhold til vinter og sommer. På vinteren trenger huden min mye fuktighet. Nå på sommeren bruker jeg en som ikke er så fet og oljete. Denne fra clear start demper i tillegg rødheter i huden.

Etter fondation pleier jeg å bruke en ganske lys concealer under øynene fra makeup mekka, deretter tar jeg pudder for å matte ned. Som øyensminke bruker jeg litt øyenskygge og mascara. Avslutter det hele med settings spray for at sminken skal vare hele dagen! 

 

 

 

Beautyblender HER   Øyenskygge HER  Clear start HER     Concealer HER Contour palette HER   Matte finish spray HER 

 

 

Ha en fin dag videre 😀 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg