De største trendene for 2019

Hei alle sammen! 

Neste sesong byr på et friskt pust. Her er de største trendene og tendensene for 2019 fra moteukene rundt om i verden. Elsker klær og mote selv, ser masse på bilder for inspirasjon til min egen stil. Jeg vil beskrive stilen min som skiftende egentlig. Det kommer litt an på situasjon og anledning. På skolen kler jeg meg i store gensere og mom jeans, haha. Er ikke så nøye liksom. Når jeg er på jobb bruker jeg sorte bukser og bluse/genser. Hvis jeg er bedt bort eller skal ta meg en fest, så blir klesstilen annerledes igjen.

Nå er jeg helt hekta på farger og strikkede plagg! Jeg trenger litt farger i hverdagen nå på vinterstid for å sprite opp humøret. Eller hva synes dere?

1. Farger

Pastellfarger er en av de viktigste trendene når det går mot vår og sommer. Blått, mintgrønn, pastellfarger turkis lilla, rosa, hudfarget, og hvitt er noen av fargene du vil se mye til mot våren og sommeren. Orange, rødt og bruntoner vil man også se mye av, og da det er noe for enhver smak.

2. Mer print 

Trenden med print fortsetter også i 2019 også denne gangen med blomster i fokus, men nå i flere kombinasjoner. La deg inspirere av designere og motehus som Louis Vuitton, Dolce & Gabbana og Balenciaga, som alle sverger til blomster på blomster. Leopardprint er også veldig i vinden nå og slangemønster. Jeg personlig liker slangemønster på tilbehør, som vesker, smykker og hårpynt.

3. Håndarbeid 

Patchwork, crochet og makramè står sentralt i det som kan virke som tatt ut fra et folkeeventyr denne gangen mindre hjemmestrikket og mer high fashion folk. Elsker også håndarbeid på interiør som for eksempel lampeskjermer og tepper.

4. Ta din hatt 

Hatten gjør comeback for alvor i en rekke utgaver. Jeg personlig liker ikke å gå med hatt siden jeg synes jeg ikke kler det. Kanskje jeg burde prøve ut denne trenden? Liker dere å gå med hatt?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg