Dette gjør jeg ofte!

Hei og god morgen!

Vet dere hva jeg elsker å gjøre hvert år? Rydde vekk alt rot og ting jeg ikke trenger! jeg har sett hele sesongen av “rydd deg lykkelig med Marie Kondo” på Netflix og jeg elsket den serien. Hun er så søt og så dyktig i det hun gjør. Jeg fikk masse inspirasjon til hva jeg  kunne gjøre selv for å få et mer organisert hjem. De siste dagene har jeg tatt for meg kjøkkenet, boden og klesskapet. Dette har virkelig hjulpet på humøret og stress. Nå har jeg en mye bedre oversikt over hva jeg faktisk eier. Neste uke blir det en tur til Fretex for å gi bort masse!

Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg merker hvor mye rot påvirker meg. Er det ekstremt mye rot overalt blir jeg superstressa, og jeg klarer ikke å konsentrere meg. Om du merker at du sliter med konsentrasjonen mens du studerer hjemme bør du absolutt shine over hjemmet ditt, og sjekke inn igjen etterpå!

Uansett håper dere fikk litt motivasjon til å rydde over hjemmene deres, og få skikkelig orden i sakene!

12 kommentarer

Siste innlegg