Uken som gikk

Hei!

Da har jeg stått opp, fikset meg og laget frokost så da var det på tide å snakke om uken som gikk. Forrige uke var første uke på skolen og det gikk veldig bra. Jeg hadde skole bare 3 dager, men fikk bare vært på 2 av de på grunn av feil  med togsporene igjen. Er alltid noe synes jeg, men skal ikke klage. Jeg kommer meg fra A til Å. 

Var også på sykehuset forrige uke på torsdagen og alt gikk bra med armen. Kan endelig bevege den igjen og slipper å ha på fatle. Nå begynner ting virkelig å gå min vei etter en liten dum start på året. Nå er det bare å se fremover! 

 

Ukens høydepunkt: 

På fredagen var vi å så Aquaman med søsteren til Stian og kjæresten. Den var veldig bra altså. Det overrasket meg litt, for jeg hadde ingen høye forventninger itl filmen. Den varte i 2 t og 20 min så det var en lang film, men det var verdt det! 

Ukens serie: 

Denne uken har jeg og Stian sett på “The Good Place” på Netflix og vi elsker den. Nå skal vi begynne på sesong 2 og jeg gleder meg til å komme hjem hver dag for å se enda en episode! 

Ukens favoritt bilde: 

Ukens favorittantrekk: 

Ukens matrett:

Jeg elsker mat og det å lage mat med nye oppskrifter. Forrige uke lagde vi noe vi ikke hadde laget før, men som var veldig godt. Det var egentlig ikke fra en oppskrift i det hele tatt. Vi kastet opp i alt mulig rart og til slutt ble det en soppgryte av noe slag, men som også kunne fungert i en lasagne, haha. Gryten innehold sopp, løk, hvitløk, hakede tomater, pasta, ost på toppen, forskjellige krydder og en salat ved siden av. Det ble nesten en lasagne, bare den ikke hadde vært i ovnen og den ble kjempe god! 

Ha en super fin uke!

5 kommentarer
    1. Flott at det går bra med armen!!!!!!
      Mamsen kommer til å slite ennå en god stund…….no dritt med armbrudd!!!!!!
      Koz dere med The Good Place!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg