Dagens outfit

Hei alle sammen! 

Tusen takk for så mange kommentarer på forrige innlegg! Mange som lurer på diverse ting så jeg skal svare på alle spørsmålene i helgen både fra messenger, instagram (bambihanna) og fra kommentarene. Digger at dere spør meg om så masse forskjellig og noen er rett på sak, haha. Det liker jeg! 

Endelig er det helg! Har vært på skolen de fleste dagene denne uken for å jobbe med en gruppeoppgave som skal leveres 15.februar. Så det blir litt stressende på skolen fremover. Gleder med egentlig til å begynne med bachelor istedenfor dette kurset i vitenskapsteori. Det er såååå tørt og kjedelig, men jeg må gjennom dette emnet for å ta bachelor. Så da har jeg ikke noe valg enn å komme meg igjennom emnet og overleve. 

I kveld får vi besøk av søsteren til Stian og kjæresten på middag, så det blir veldig koselig. Hva skal dere i dag? Noen store planer i helgen?

Ha en god fredag fininger <3

6 kommentarer

Siste innlegg