10 ting som gjør meg lykkelig i hverdagen

Heisann og god lørdag! 

Endelig er det lørdag og tid for trening, kos og hygge. Har spist en deilig frokost og nå er det trening som står på planen. Senere i kveld blir det kino og filmen vi skal se heter Glass! Det gleder jeg meg til! 

Jeg elsker helgen, men i en hektisk hverdag er det viktig å sette pris på de små tingene og det som gjør deg lykkelig. Livet består av flest hverdager og derfor er det viktig å nyte disse. 

For å sette litt mer pris på hverdagen hadde jeg tenkt å skrive ned 10 hverdagslige ting som gjør meg lykkelig. Fortell meg hva som gjør deg lykkelig i hverdagen også <3 

1. Å spise frokost og drikke kaffe med Stian før han skal på jobb og jeg drar på skolen. Det setter jeg veldig pris på. 

2. Tidlige morgninger hvor himmelen er i flere farger og man kan stå å nyte det mens man venter på bussen. 

3. Når Stian har overrasket meg med å vaske badet og middagen står klar på bordet etter en lang dag på skolen. 

4. Når det er skiftet på sengen, og man legger seg i helt rene dynetrekk og er nydusjet. 

5. En skikkelig god treningsøkt! 

6. Når sminken blir on fleek!

7. Gode og lange samtaler med nære

8. Pakker i posten, elsker det! 

9. Når Stian og jeg sitter i sofaen, med tente lys og ser noe morsomt på TV om kveldene.

10. Når jeg har masse energi og får unnagjort skolearbeid og ryddet hjemme samme dag! 

 

Ha en fin lørdag alle sammen! I morgen er det tid for å svare på alle spørsmålene deres! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg