Svar på spørsmålsrunde del 2

Bildet: @fotografraj

Johanne: Hey, digger bloggen din.. Her er det jeg lurer på 😉 1.Hvor gammel var du når du fikk din første blogg? 2.Hvordan tjener du penger? 3.Når fikk du ditt første kamera?

 

  1. Dette er min første blogg og jeg begynte å blogge da jeg var 21 år.
  2. Jeg har en deltidsjobb ved siden av skolen som jeg tjener penger på.
  3. Fikk mitt første kamera i min konfirmasjon som de aller fleste fikk. Fikk et lite canon digital kamera.

 

Anonym: 3 ting du er avhengig av??

  1. Carmex! Jeg må ha dette tilgjengelig hele tiden, er blitt veldig avhengig av carmex ,siden leppene mine sprekker opp ganske fort på vinteren.
  2. Sjokolade er jeg veldig avhengig av. Egentlig er jeg avhengig av sukker, men er noe med hjernen min som bare må ha sukker. Dette er en skikkelig dårlig uvane som jeg skal legge bak meg og bli flinkere på å kutte sukker.
  3. Mobilen er jeg avhengig av. Det er en skikkelig dårlig uvane egentlig og jeg prøver å legge den vekk når jeg holder på med skole, jobb og på kveldene. Men det er super vanskelig, man må følge med på alt mulig og den er skikkelig distraherende. 

 

Emma: 1. Er du fornøyd med utseendet ditt? 2. Syntes du du selv er pen? 3. Hva får du i karakterer på skolen?

  1. Er fornøyd med utseende mitt og kroppen min i dag. Det har tatt lang tid for meg å like meg selv og utseende mitt. Det har alltid vært ting ved meg selv jeg ikke har likt, men som jeg har vokst fra. Sånn som høyden min, de store føttene og tennene mine. Dette er bare småting som har gitt meg litt dårlig selvtillit. Det er kanskje sånn med de fleste jenter at det alltid er noe man ikke liker ved seg selv. Det er så mange magasiner og bilder på nettet hvor jenter blir fremstilt som supermodeller med photoshop. Sier ikke alle magasiner gjør dette, men er ganske mange som retusjerer litt her og der bare fordi man vil se ut som de jentene på de bildene. Jeg har aldri gjort noen kirurgiske inngrep på utseende eller kroppen min, og det skal jeg ikke i fremtiden heller. Jeg synes alle burde være fornøyd med seg selv og være stolt av utseende sitt. Vi er alle ulike og forskjellige, det er det som er så fint. Hvis alle hadde vært like i verden hadde det blitt ganske kjedelig. Det finnes bare en av deg og det er det som gjør oss unike. 
  2. Jeg har alltid strevd med dårlig selvtillit så lenge jeg kan huske og er en veldig sjenert person. I flere år har jeg ikke likt smilet mitt og som et resultat av det så smiler jeg nesten ikke. Jeg synes rett og slett jeg ikke er pen når jeg smiler. Derfor skal jeg ta regulering neste måned for å fikse opp tennene mine. Kanskje etter at tennene mine har blitt rettere, så synes jeg bedre om meg selv og kan smile masse. Er egentlig veldig dumt at noe så lite som tenner kan fikse på selvtilliten min, men har aldri likt smilet mitt.
  3. Jeg får B som karakter på høyskolen.

 

Ingrid:  1. Hvilke blogger leser du fast? 2. Forbilde ditt? 3. Nevn 3 positive og 3 negative sider ved deg selv? Elsker bloggen din, klem.

 

  1. Jeg leser ikke så mange blogger, men det er en blogg jeg har fulgt i flere år og det er Kristin Gjelsvik sin blogg. Hun er en rå dame og inspirerte meg til å prøve ut veganisme. Tenk at hun skal bli mamma nå! Er helt sykt glad på hennes vegne!
  2. Forbilde mitt er snøhetta interiørarkitekter. Motemessig så er forbildet mitt Emma Watson, selena Gomez og jennifer lawrence.
  3. 3 positive sider ved meg selv: Positiv, kreativ, ryddig. 3 negative sider ved meg selv: Folkesky, liker å ha kontroll, langsint.

 

Kristine: 1. Har du små eller store pupper ? 2.  Hvem liker du? 3.Kan du lage en sminkevideo ?4. Er dine venner til og stole på? 5.Har du noen gang stjelt? Jeg digger bloggen din!

 

  1. Rett på sak her! Haha, synes jeg har helt normal størrelse på puppene. Er en 75 C, så det synes jeg er en fin størrelse og er fornøyd med dem!
  2. Jeg liker jo kjæresten min da <3 
  3. Det kan jeg selvfølgelig prøve på 😀 
  4. Jeg vet jeg kan stole på de få vennene jeg har. Har ikke så mange, men vet jeg har en håndfull som jeg kan stole på og snakke med om alt!
  5. Jeg har aldri stjelt! Jeg har alltid vært “snill pike” og har aldri hatt behov for det heller.

 

Sara: 1.Hvorfor begynte du å blogge? 2.Beste med å blogge? 3.Noen tips for å blogge bra? 4.Hvor lenge har du spart opp håret ditt?

 

  1. Jeg begynte å blogge fordi jeg ble veganer og ville vise folk at det er et helt normalt kosthold. Denne livsstilen ble lenge sett på som rar og man får mange spørsmål rundt dette. Det var sånn hele bloggen begynte, med masse veganske oppskrifter og masse om miljø. Dette er noe jeg brenner for den dag i dag og vil fortsette å legge ut litt innlegg om dette i fremtiden.
  2. Det beste med å blogge er å få all den positive kommentarene og tilbakemeldingene fra alle dere fine leserne. Jeg får også frem viktige temaer om miljø, kosthold, trening og bærekraft som jeg synes er veldig viktige temaer å snakke om.
  3. Noen generelle bloggtips for å blogge bra er å skrive om noe DU interesserer deg for. Skriv om temaer som opptar deg, som du vet noe om, og som du synes er spennende å lese om selv! Les gjerne andres blogger for å få inspirasjon. Prøv å ikke ramse opp hva du har gjort eller hva du har spist til middag. Gjør språket litt spennende, legg inn morsomme historier eller spennende detaljer rundt det du skriver om så blir det mer spennende å lese. 
  4. Jeg har spart siden jeg klipte meg kort i 2016! Hadde plutselig lyst på kort hår sånn som Taylor swift, så gikk jeg til frisøren og klipte av halve håret mitt. Huff, jeg angret etter noen dager og sa til meg selv at det skulle aldri skje igjen.

 

Malin: 1. Hvorfor liker du å spare håret ditt? 2. Ser du på deg selv som en fin sexy jente? Hvorfor? 3. Får du betalt for å blogge?

 

  1. Jeg liker å spare håret mitt på grunn av at jeg ser ut som jeg blir 14 år igjen med kort hår! Jeg pleier å klippe meg 2 ganger i året og det synes jeg holder i massevis. Skulle ønske jeg kledde kort hår, men det fikk jeg erfare at jeg ikke gjorde for noen år siden. 
  2. Jeg ser ikke på meg selv som sexy i det hele tatt, men synes jeg kan være søt til tider. Jeg har aldri hatt store former og vært tynn som en strek, noe som gjør at jeg føler meg litt keitete og klønete. Jeg Jeg er litt tullete og klein i ulike situasjoner som kan gjøre meg enda mer usexy, haha. Så har jeg alltid vært høy, som gjør at jeg ikke bruker så mye høye hæler. Er litt dumt å ikke føle seg sexy egentlig, fordi alle damer/jenter burde føle seg mer sexy og vise det man har av former. Det har begynt å bli bedre etter treningen hvor jeg  trener opp rumpen min slik at den blir mer fyldigere. 
  3. Får ikke betalt for å blogge nei, har en deltidsjobb ved siden av skolen og bloggen. 

 

Bildet:@fotografraj

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg