Hvordan jeg motiverer meg selv til å trene

Mine tips for å motivere meg selv til trening: 

1. Sett deg mål for uken, skal du trene 2 eller 4 ganger f.eks? Dette hjelper meg veldig med å komme meg på trening, hvis jeg har satt meg et mål om 2 dager, så trener jeg de dagene også.

2. Legg frem treningstøyet en dag eller noen timer før du skal dra! Da har du ingen unnskylding når tiden kommer for trening, alt ligger klart og du trenger ikke lete etter noe. Noen dager tar jeg på meg treningstøyet når jeg våkner, så er jeg klar til å reise rett eller frokost eller lunsj!

3. Er du litt lik meg så er det ingen god ide å reise hjem fra jobb eller skole før du drar på trening. Med en gang jeg kommer hjem og setter meg ned på sofaen, så er det nesten umulig å komme seg avgårde eller starte treningen. Mitt tips her er så reise direkte til treningen etter jobb/skole, eller gjøre det før man reiser hvis man jobber sent!

4. Kjøp deg noe fint nytt treningstøy, det finnes ingen bedre motivasjon enn dette syns jeg! Man har jo lyst til å bruke det man har kjøpt. 

5. Få inspirasjon til øvelser på Instagram og Youtube! Jeg elsker videoer til inspirasjon og har lagret sikkert 40-50 videoer på Instagram som jeg ser på mens jeg er å trener så jeg ikke går tom for øvelser og føler meg demotivert. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg