Fotoshoot

Hei og god morgen!

I dag er jeg opplagt og klar for en ny dag. Stod opp kl. 07.00 og nå er det tid for frokost og en deilig kopp te. I dag skal jeg bare være hjemme og slappe av og gjøre litt husarbeid. Er veldig deilig å bli ferdig med klesvask og husvask før helgen. Da kan jeg slappe litt av i helgen også. 

I går var jeg på fotoshoot og det var veldig gøy! Det var første gangen jeg tok bilder i et studio, så det var en spennende opplevelse. Har bare tatt bilder utendørs med naturlig lys, så det ble en helt annen måte å ta bilder på. Er veldig gøy å stå foran kamera og bli en annen person. Jeg elsker det! Jeg synes det er en veldig kul måte å uttrykke seg selv på. Jeg blir plutselig en helt annen person foran kameraet, slippe meg mer løs uten å tenke på at det ser teit ut. Ble veldig fine bilder i går til treningsprogrammet, så det gleder jeg meg til å vise dere! 

Ha en kjempe fin torsdag, snart er det helg! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg