Nye innkjøp

Hei alle sammen! Håper alle har hatt en super start på dagen! Jeg har lyst til å dele mine siste innkjøp med dere og produktene har jeg kjøpt på kicks. Det er jo salg på nettsiden deres, så da måtte jeg selvfølgelig slå til! Er det noe jeg liker så er det salg og produkter levert i posten! Jeg digger de fleste produktene derfra og handler en del av sminken min derfra også. Hvis det er interesse for det, så kan jeg legge ut litt av hva slags sminke jeg bruker? 

Jeg har sett etter noen produkter som gir fuktighet, siden huden min pleier å bli tørr nå på vinterstid og trenger masse fukt. Jeg fant denne moisture mask og tenkte jeg skulle prøve den. Man skal ha den på i 10 min og det føltes veldig deilig for huden! Etter å ha hatt på masken i 10 min kjente jeg veldig forskjell og tok bort resterende som satt på huden med en toner med C-vitamin fra kicks.  Etter dette tok jeg å sprayet moisture face mist, som ga en veldig beroligende effekt. Ble veldig fornøyd med resultatet og huden fikk masse fukt! Love it! 

Ha en strålende dag videre! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg