Uken som gikk

UKENS SERIE: Tid for hjem. Elsker oppussings programmer på TV. Får veldig mye inspirasjon til skole og hvordan jeg vil at mitt drømmehjem skal bli i fremtiden. Gleder meg til å kjøpe ett eget sted med Stian og gjøre det til vårt. 

UKENS CRAVING: Druer! Elsker å spise druer på kvelden når jeg er fysen på noe godt. 

UKENS HØYDEPUNKT: Bursdagen på lørdag med familien til Stian! Var veldig hyggelig og masse god mat og søtsaker. Var veldig hyggelig i Drammen i går også, men var veldig skummelt på E18. Jeg kjørte heldigvis forsiktig hjem og alt gikk bra. 

UKENS FAVORITT-BILDE: Digger dette bilde og toppen! La det ut på instagram (bambihanna) og fikk mange tilbakemeldinger! 

UKENS INNKJØP: Denne jakken fra Kappahl. Den var på salg og var sykt fin! Handler egentlig ikke på den butikken, siden jeg synes den er for tilegnet litt eldre damer, men noen ganger kan man finne fine ting der altså. 

UKENS MATRETT: Linsetaco på fredagen. Nammmmm. Det er så godt altså!

UKENS SANG: Panic! at the disco- High Hopes

Ha en super uke og mandag alle sammen! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg