Hvordan føle seg bedre på en dårlig dag

Hei og god morgen alle sammen! 

Fotograf:@fotografraj

Det er så sykt kaldt i dag! Jeg hadde ikke lyst til å gå ut døren i dag med -14 grader. På Yr.no står det at det skal føles ut som -18 grader i Tønsberg og jeg syntes det var utrolig kaldt da jeg ventet på bussen. Skulle ha forelesning i dag 11.45, så nå sitter jeg å venter på at foreleseren skal komme. Føler at dagen i dag kunne vært litt bedre. Har stresset fra jeg stod opp til nå med å rekke toget i denne kulden. Er så vanskelig å stå opp om morgenen også når det er mørkt, kaldt og masse snø. Håper dere har hatt en bedre start på dagen!

Tenkte jeg skulle dele noen tips til hva du kan gjøre om du har en dårlig dag som meg. 

fotograf: @fotografraj

– Ta en dusj, do your selfcare routine og gå en tur.

– Rydd hjemme og få orden på tingene dine.

– Fresh deg litt opp, sett på en podcast du liker og lag deg litt god mat.

– Dra på treningssenteret kun for å kjøre favoritt øvelsene dine. Ei skikkelig kose-økt slår aldri feil!

– Ring en god venn, venninne, familiemedlem eller kjæreste. God`følelsen er ofte bare en telefonsamtale unna!

– Koseteppe, ansiksmaske og Disney film. I morgen er en ny dag!

– Kok deg en stor kopp te og les en bok.

– Unn deg favorittmiddagen, alene eller i hyggelig selskap. Finn små lyspunkt i dagen og bruk dem for alt de er verdt.

 

@fotografraj

1 kommentar
    1. Synes det er deilig når det er så kaldt!!!
      Føler meg «levende» når jeg går tur (ikke for lang), og så er det så godt å komme inn i varmen etterpå. Koser meg med pledd, kaffe og bok, …… deilig!!!
      Liker dine «dårlig-dag» tips🥰
      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg