Hudpleieprodukter som redder dagen

Toner HER      Night mask HER       Daily solution HER    Face wash HER

Heisann! Tenkte jeg skulle titte innom med noen hudpleieprodukter jeg bruker i hverdagen. Elsker produktene til The body shop! Har brukt produkter herfra så lenge jeg kan huske! De har et så stort utvalg og produktene er så bra.  Dette er produkter jeg bruker hvis jeg for eksempel føler jeg får en kvise eller urenheter. Det er veldig typisk at jeg får det etter å trykket i meg masse snop og alt jeg ikke skal ha en helg, haha. Så disse produktene redder meg i hverdagen!

 Tea tree night mask er spesielt utviklet for uren hud og bekjemper dette mens man sover. Denne kremen er veldig lett og føles veldig bra på huden. Påfører denne hvis jeg ser en kvise som kommer snikende etter helgen. 

Alle disse produktene er 100% veganske og det er jo bare super bra! Denne hudpleie serien føler jeg hjelper meg til en friskere og glattere hud hvis jeg har noen urenheter her og der som jeg ikke vil skal være der. Har noen av dere prøvd de før?  

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg