Spørsmålsrunde

Hei alle fine lesere! 

Tenkte det var tid for en spørsmålsrunde igjen siden det var så god respons på det tidligere. Nå har dere muligheten til å spørre om alt og ingenting. Jeg synes det er så hyggelig å bli spurt, så skal jeg svare i ett eget innlegg senere. Spør i kommentarfeltet under, messenger og instagram (bambihanna). Fyr løs!

Nå har jeg nettopp stått opp og spist en deilig frokost. Skal snart rydde leiligheten slik at det blir ryddig  og fint til helgen. Etter det blir det å jobbe litt med eksamen før jeg skal på trening. Hater virkelig denne eksamen, haha. Føler det er litt teit å ha en eksamen rett før bachelor og ikke bare starte rett på bachelor oppgaven med det samme. Prøver å gjøre alt for å unngå å sitte med denne eksamen. Jeg pleier å rydde i alt som finnes og organisere klesskap og skuffer. Jeg er vel ikke den eneste der kanskje? Håper på å bli ferdig snart, slik at jeg har en ting mindre å tenke på. Ha en strålende torsdag alle sammen, snart er det helg! 

4 kommentarer
    1. Hva er det siste bildet du har på kamerarullen din? Hvem ringte deg sist? Hvem skrev du med på messenger sist, og hva pratet dere om? Siste som irriterte deg? Love <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg